Kategorije

Informacije o dostavi

Brezplačna dostava

Vsa naročila v Sloveniji dostavimo brezplačno do vašega doma (do mesta, ki je dostopno s kombijem). Vnos v stanovanje je plačljiv.

Specializiran prevoz

Vsa naročila po Sloveniji dostavimo s specializiranim prevozom, da se izognemo morebitnim poškodbam paketov in da pohištvo varno prispe do vašega doma.

Dostava ob vam ustreznem času

Dostavo poskušamo organizirati ob času, ki vam ustreza. Pred dostavo vas pokličemo, da se dogovorimo o uri. Na dan dostave vas bo o svojem prihodu obvestil tudi voznik, ki vam bo pohištvo dostavil.

Plačilo ob prevzemu blaga

Ko oddate naročilo, predplačilo ni potrebno. Izdelke lahko plačate ob dostavi z gotovino ali s kartico.

Čas dostave

Opis izdelka običajno vsebuje tudi informacijo o predvidenem času dostave. Ta se šteje od dneva potrditve naročila. O tem, da je bilo naročilo potrjeno, vas bomo obvestili s telefonskim klicem, preko e-pošte ali z SMS-sporočilom. Status vašega naročila lahko tudi spremljate tukaj.

Montaža pohištva

Informacije

Pohištvo običajno ni sestavljeno in je v škatlah, paketom pa so priložena navodila za montažo.

Če potrebujete tudi montažo, vam lahko priporočimo našega zunanjega partnerja.

Cena montaže, ki jo zagotavlja naš partner, je odvisna od posamezne situacije in jo dogovorite neposredno z njim.

Pogosta vprašanja

Ali lahko sledim svojemu naročilu?

Ja, ko je naročilo potrjeno, mu lahko sledite s številko naročila, telefonsko številko ali e-naslovom, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila. To lahko storite tukaj.

Me boste pred dostavo obvestili?

Ja, pred dostavo vas bomo poklicali, da se dogovorimo o času dostave. Na dan dostave vas bo pol ure pred prihodom na številko, ki ste jo navedli v naročilu, poklical tudi naš dostavljalec.

Na kaj moram biti pozoren ob prejemu pohištva?

Med dostavo preverite, da paketi niso poškodovani. Če opazite napako, to omenite na dokumentu o dostavi. Če boste pri sestavljanju pohištva opazili kakršnekoli poškodbe ali odstopanja nam pišite na info@pohistvo.si ali nas pokličite na +386 40 675 275.

Bo voznik pohištvo prinesel v stanovanje?

Voznik bo pohištvo prinesel v stanovanje, če ste to storitev naročili. Naročite jo lahko ob oddaji naročila, lahko pa to storite kadarkoli pred dnevom dostave z elektronskim sporočilom na info@pohistvo.si ali pa s klicem na +386 40 675 275.

Kaj če pohištvo želim vrniti?

Če pohištvo želite vrniti, nas prosim kontaktirajte po elektronski pošti na info@pohistvo.si ali pa na telefonsko številko +386 40 675 275. Obrazec za vračilo lahko najdete tukaj. Pohištvo bomo prevzeli v 10 delovnih dneh, denar pa vam bomo na račun vrnili po prevzemu (več informacij).