Kategorije

Vsebina košarice

Košarica je prazna
  • Profil
  • Seznam želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Pogosta vprašanja

Naročilo

Kako lahko oddam naročilo?

Naročilo lahko oddate neposredno na naši spletni strani. Dodatno je to možno storiti tako, da nas kontaktirate preko elektronske pošte na [email protected], nas pokličete na +386 40 675 275 ali pa nam pošljete Facebook sporočilo.

Če nam pošljete e-pošto ali Facebook sporočilo, navedite katero pohištvo želite kupiti, in navedite svojo telefonsko številko. Kontaktirali vas bomo, da se pogovorimo o vašem naročilu.

Koliko časa traja, da potrdite naročila?

Naročila so običajno potrjena v 1 delovnem dnevu.

Kako lahko prekličem naročilo?

Če želite naročilo preklicati, nas kontaktirajte preko elektronske pošte na [email protected] ali nas pokličite na +386 40 675 275.

Ko stopite v stik z nami, vas bomo prosili, da posredujete številko naročila ali kontaktne podatke, ki ste jih navedli ob oddaji naročila.

Ali izdajate račune?

Da, lahko izdamo račune za fizične in pravne osebe.

Ali opravljate odvoz starega pohištva?

Te storitve ne ponujamo.

Imate razstavni prostor ali fizično trgovino, kjer je možno kupiti pohištvo?

Smo spletna trgovina s pohištvom, zato nimamo razstavnega prostora ali fizične trgovine. Vedno pa smo vam pripravljeni svetovati in pomagati pri izbiri najprimernejšega pohištva za vas, zato vas prosimo, da nas kontaktirate.

Dostava

Kakšen je strošek dostave?

Zagotavljamo brezplačno dostavo naročil na vaš dom po vsej Sloveniji (do mesta, dostopnega s kombijem).

Ali je mogoče spremljati stanje mojega naročila?

Da, svojemu naročilu lahko sledite tako, da vnesete številko naročila in e-poštni naslov ali telefonsko številko, ki ste jo navedli v naročilu. To lahko storite tukaj: https://www.pohistvo.si/order-tracking

Ob kateri uri dostavite pohištvo?

Prizadevamo si, da bi dostavo organizirali ob času, ki vam ustreza. Dan pred dostavo boste prejeli SMS s predlaganim časom dostave, na katerega morate odgovoriti z DA ali NE. Če ne bomo prejeli pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali po telefonu in vam predlagali ugodnejši termin. Na dan dostave, pred prihodom, vas bo voznik kontaktiral na telefonsko številko, navedeno v naročilu.

Ali me boste kontaktirali pred dostavo pohištva?

Da, na dan dostave 30 minut pred prihodom vas bo voznik kontaktiral na telefonsko številko, navedeno v naročilu. Dan pred dostavo boste prejeli SMS sporočilo s predlaganim časom dostave, na katerega morate odgovoriti z DA ali NE. Če ne bomo prejeli pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali po telefonu in vam predlagali ugodnejši termin.

Ali boste pohištvo prinesli v stanovanje?

Voznik bo pohištvo v stanovanje dostavil le, če ste to storitev naročili. To storitev lahko naročite tako, da jo označite ob oddaji naročila. Storitev vnosta v stanovanje lahko dodate tudi kadarkoli pred datumom dostave pohištva, tako da nas kontaktirate preko elektronske pošte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Kaj pomeni 72 in 96-urna dostava?

Gre za predvideni čas dostave v delovnih dneh. Dobavni čas 72 ur velja samo za posebej označeno pohištvo, ki bo v tem času dostavljeno na navedena mesta v Sloveniji. Za preostalo Slovenijo dostava tega blaga traja do 96 ur. Dobavni čas se računa od dneva potrditve naročila. Za morebitna vprašanja glede časa dostave nas kontaktirajte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Ali je mogoče izbrati točen datum dostave?

Da, dan pred dostavo boste prejeli SMS sporočilo s predlaganim časom dostave, na katerega boste morali odgovoriti z DA ali NE. Če ne prejmemo pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali na telefonsko številko, navedeno v naročilu, da se dogovorimo za ugodnejši čas dostave.

Koliko časa traja dobava pohištva?

Čas dobave je odvisen od izbranega pohištva. V opisu izdelka je naveden predhodni dobavni čas v delovnih dneh, ki se računa od dneva potrditve naročila.

Kdaj lahko pričakujem dostavo, če pohištvo zamuja?

Naše stranke vnaprej obvestimo o morebitnih zamudah pri dostavi in takrat tudi posredujemo predviden čas dostave preko kontaktnih podatkov, navedenih v naročilu. Za dodatna vprašanja smo vam na voljo preko elektronske pošte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Kako plačam pohištvo z različnimi dobavnimi časi?

Pri dobavi pohištva z različnimi dobavnimi časi vas prosimo, da plačate le tisto pohištvo, ki ga takrat dostavimo.

Plačilo

Kako lahko plačam svoje naročilo?

Naročilo lahko plačate z gotovino in z bančno kartico ob dostavi pohištva ali z mobilnim in bančnim kartičnim plačilom (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, PayPal) ter bančnim nakazilom pred dostavo pohištva. Več informacij o načinih plačila je na voljo tukaj: https://www.pohistvo.si/placilo.html

Kdaj mi boste vrnili denar, če prekličem plačano naročilo?

Običajno so vračila obdelana v 1 delovnem dnevu po preklicu plačilnega naloga.

Vračila in garancija

Ali ima pohištvo garancijo proizvajalca?

Vse pohištvo ima 24-mesečno garancijo, razen če proizvajalec ne zagotovi daljše garancije. Garancijska doba začne teči od dneva, ko pohištvo dostavimo.

Kam naj se obrnem in katere informacije naj posredujem v zvezi z napako na pohištvu?

Če ste prejeli pohištvo z napako, nam pošljite fotografije ali drugo vizualno gradivo (npr. video) na elektronski naslov [email protected]. Naš reklamacijski oddelek bo ocenil situacijo in vas kontaktiral z možnimi rešitvami.

Koliko časa moram čakati na garancijske dele?

Dobavni rok za garancijske dele običajno znaša od 15 do največ 45 koledarskih dni. Točen dobavni rok je odvisen od vsakega dobavitelja posebej.

Kaj pa, če želimo vrniti pohištvo?

Če želite pohištvo vrniti, nas o tem obvestite po e-pošti na [email protected] ali po telefonu na +386 40 675 275. Če želite pohištvo vrniti po pretečenem roku 14 dni za vračilo, je pomembno, da je le-to v originalni embalaži in nesestavljeno. Za prevzem pohištva bomo poskrbeli v roku 10 delovnih dni. Naslednji dan po prevzemu pohištva vam vrnemo denar na TRR, naveden v naročilu. Za več informacij o vračilu blaga obiščite to stran: https://www.pohistvo.si/garancija-in-vracilo-izdelkov.html.

Kaj pomeni 365-dnevna politika vračil?

365-dnevna politika vračil pomeni, da če niste 100 % zadovoljni s svojim visokokakovostnim izdelkom, ga lahko vrnete v 365 koledarskih dneh. Vrnjeno pohištvo mora biti v originalni embalaži in nesestavljeno. Več informacij o pogojih vračila najdete tukaj: https://www.pohistvo.si/garancija-in-vracilo-izdelkov.html.

Dodatna vprašanja

Katero pohištvo imate na zalogi?

Pohištvo, ki ga imamo trenutno na zalogi, najdete v zavihku Odprodaja, do katerega dostopate tukaj: https://www.pohistvo.si/odprodaja/

Izdelujete pohištvo po meri?

Ne izdelujemo pohištva po meri, lahko pa vam pomagamo pri izbiri pohištva iz našega ponujenega asortimana.

Ali je mogoče izbrati drugačne barve pohištva od tistih, ki so navedene na spletni strani?

Razpoložljive barve pohištva so navedene za vsak model. Če za izbrano pohištvo ne vidite navedenih barvnih možnosti, to pomeni, da je na voljo samo v barvah, prikazanih na spletni strani.

Ali pohištvo pride že sestavljeno?

Pohištvo je običajno nesestavljeno v škatlah, navodila za montažo in vijaki pa so priloženi pohištvu.

Ali sestavljate pohištvo?

Pohištva ne sestavljamo sami, lahko pa vam priporočimo strokovnjake za montažo pohištva, s katerimi sodelujemo. Njihove kontakte najdete tukaj: https://www.pohistvo.si/dostava.html#montaza_pohistva.

Kaj je »Zagotovljena najnižja cena«?

»Zagotovljena najnižja cena« velja za vse pohištvo, ki se prodaja v naši spletni trgovini. Če v drugi spletni trgovini, ki deluje v Sloveniji, najdete enak izdelek po nižji ceni, vam bomo cene uskladili in blago dostavili brezplačno po vsej državi. Več o »Zagotovljeni najnižji ceni« si lahko preberete tukaj: https://www.pohistvo.si/placilo.html.

Zakaj lahko kupim samo sodo število kosov pohištva?

Minimalna količina naročila za določene artikle pohištva je odvisna od proizvajalca. Nekateri proizvajalci svoje pohištvene artikle pakirajo samo v sodih količinah, zato je njihove izdelke mogoče kupiti le v sodih količinah.

Ali mi lahko sporočite, ko bo določen model pohištva spet na voljo?

Da, če želenega modela pohištva ne morete kupiti, lahko naročite opomnik, ki vas obvesti, ko je želeni artikel spet na zalogi.

Ali so elementi za pritrditev pohištva na steno vključeni?

Ne, vijaki za pritrditev stenskega ali visečega pohištva niso vključeni, zato jih boste morali kupiti posebej. Vsaka stena zahteva drugačno vrsto vijaka ali celo drugačno globino vrtanja. Okovje za pritrditev pohištva izberite glede na težo pohištva in vrsto stene. Zaradi varnosti in kakovosti izberite samo vijake, ki so primerni za določeno vrsto stene.

Ali prodajate postelje z vzmetnicami?

Nekatere postelje v našem asortimanu se prodajajo z vzmetnicami. Ali se postelja, ki ste jo izbrali, prodaja z vzmetnico, lahko preverite tako, da preverite specifikacije izdelka.

Ali je komplete kuhinj mogoče prilagoditi?

V opisu izbrane kuhinje najdete informacije o možni spremembi kompleta. V kolikor je takšna možnost na voljo, je možno izbrati in naročiti posamezne omarice iz pripadajoče zbirke pohištva in tako sestaviti želeni komplet. Če pa kompleta ni mogoče spremeniti, ga lahko naročite le v takšni obliki, kot je prikazan na spletni strani. Če imate kakršne koli dvome, nas kontaktirajte po elektronski pošti na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Ali izmerite kuhinjo?

Izmer kuhinj ne opravljamo. Lahko pa vam pomagamo pri izbiri kuhinjskih omaric in načrtovanju njihove postavitve glede na standardne dimenzije, ki so na voljo.

Kako se naročiti/odjaviti od naših e-novice?

Če se želite naročiti na naše e-novice, med postopkom nakupa izberite potrditveno polje, ki nakazuje, da želite prejemati e-novice ali pa vnesite svoj e-poštni naslov v polje za naročanje na dnu našega spletnega mesta in označite, da se strinjate s politiko zasebnosti.

Če se želite odjaviti od naših e-novic, lahko kliknete gumb »Odjava« na dnu vseh prejetih novic ali nam pišete na [email protected].