Varna brezplačna dostava

Vsa naročila na območju Slovenije dostavimo brezplačno z lastnim prevozom (do mesta, dostopnega s tovornim vozilom) in s tem zagotovimo, da pohištvo varno prispe do vas.

Plačilo ob dostavi

Predplačilo ni potrebno. Plačate lahko z gotovino ali s kartico ob dostavi. Ponujamo tudi obročno odplačevanje.

Brezplačno vračilo v 365 dneh

Če s pohištvom niste 100% zadovoljni, ga lahko v 365 dneh vrnete in vrnili vam bomo denar.

Več kot 100.000 kosov pohištva

Naš cilj je, da bi bila naša ponudba največje v Sloveniji.

Zagotovljeno najnižja cena

V kolikor ste izdelek našli ceneje, bomo ceno izenačili, hkrati pa vam bomo zagotovili brezplačno dostavo.

1 naročilo = 1 drevo

Za vsako naročilo, ki ga prejmemo, bomo posadili drevo. Z vašo pomočjo bomo posadili na tisoče dreves.

Pogosta vprašanja

1. Ali imate razstavni prostor, kjer si pohištvo lahko ogledamo?

Specializirani smo izključno za spletno prodajo pohištva, tako da nimamo prodajnih mest niti razstavnega salona, v katerem bi bilo mogoče videti pohištvo pred nakupom. Strankam želimo omogočiti čim bolj enostaven nakup od doma. Vnaprejšnjega plačila ne potrebujemo, saj je proces naročanja brez tveganja in možnosti izgube. Pohištvo si lahko ogledate ob dostavi - če vam videz, barva ali material ni všeč, pohištvo lahko brez stroškov takoj vrnete našemu vozniku. Edini pogoj, da vrnete pohištvo je, da prej ni bilo sestavljeno.


2. Ali delate pohištvo?

Ne delamo pohištva. Sodelujemo neposredno s proizvajalci - zagotavljamo lažji prevoz pohištva in najboljšo končno ceno.


3. Lahko izbiramo med barvami, če niso navedene na vaši spletni strani?

Na naši spletni strani so vedno navedene vse barve, ki jih ponujamo. Če obstaja možnost izbire barve pohištva ali blaga, so barve navedene na desni strani spodaj poleg cene izdelka. V nekaterih primerih se popoln seznam barv in oblik tapiserij nahaja med lastnostmi izdelkov.


4. Lahko pri vas naročimo pohištvo po meri?

Žal ne. Prodajamo izključno pohištvo v obliki in po merah, ki jih je proizvajalec določil vnaprej. Ponujamo vam široko izbiro različnih modelov in barv vseh vrst pohištva. Prepričani smo, da boste v naši ponudbi našli nekaj, kar vam bo ustrezalo. Obrnite se na nas in pomagali vam bomo najti pravi izdelek.


5. Je možno spremeniti sestavo in postavitev kuhinj?

Standardnih kuhinjskih postavitev ne moremo spreminjati. Možno je naročiti kuhinjo in pri postavitvi izločiti določen element. To je v večini primerov cenejše od nakupa samostojnih elementov. Prav tako je skoraj vedno mogoče k obstoječi postavitvi dodati še kak element. Pokličite nas, pomagali vam bomo pri izbiri.


6. Izdelujete kuhinje po meri?

Žal ne. Lahko pa vam pripravimo predlog za postavitev kuhinje iz posameznih kompletov, ki jih imamo v prodaji. Pošljite nam elektronsko pošto z natančnimi merami kuhinje in načrtom na info@pohistvo.si. Pripišite model kuhinje ter želeno barvo in predlagali vam bomo ustrezno rešitev.


7. Koliko znaša cena pohištva?

Cene izdelkov na naši spletni strani so navedene pri vsakem izdelku. Če obstaja možnost, da naročilo dopolnite (dodatne police, vzmetnice in podobno), se bo cena spremenila samodejno, ko izberete želeno možnost. Cene vključujejo DDV in brezplačno dostavo po vsej Sloveniji do vhoda hiše/stavbe.

 
8. Kakšni so roki dobave naročenega blaga?

Pod vsakim izdelkom je napisan okvirni čas dostave v delovnih dneh. Delovni dnevi ne predstavljajo roka, ampak pričakovani čas, potreben za izdelavo in dostavo pohištva. Okvirni čas dostave določi proizvajalec in se razlikuje od izdelka do izdelka. Na čas dobave določenega izdelka nimamo vpliva, odvisen je od proizvajalca.


9. Ima pohištvo garancijo?

Vsak izdelek ima najmanj 24 mesecev garancije. V primeru kakršnihkoli napak, ki bi nastale v času proizvodnje ali dobave, se bomo potrudili, da izdelek zamenjamo v najkrajšem možnem času.


10. Kaj pomeni, da imam pravico vrniti blago v 365 dneh?

Po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za odstop od pogodbe vam pri Pohistvo.si zagotavljamo podaljšan rok za vračilo 365 dni. Stroške vračila krijemo mi, blago pa sprejmemo pod naslednjimi pogoji.

11. Kako poravnam račun?

Ponujamo več vrst plačila: z bančnim prenosom pred dobavo (nakazilo na TRR), gotovino ali kartico po povzetju. Plačilo vnaprej ni potrebno.

Če se odločite za plačilo z bančnim prenosom, vam bomo poslali podatke o plačilu po e-pošti. Plačilo mora biti vidno 2 dneva pred dostavo (na dan dostave moramo imeti potrdilo, da je znesek plačan v celoti). Če se odločite za plačilo z bančnim prenosom, boste po plačilu celotnega zneska prejeli potrditev po e-pošti. Račun boste prejeli z garancijo ob prejemu blaga.

Naš voznik ima POS terminal preko katerega lahko plačate z kartico ob dostavi. Sprejemamo vse kartice.

Na obroke lahko plačate s karticami Diners, NLB Visa, NLB Mastercard ali Karanta. Plačilo je mogoče na 2 do 12 obrokov, brez obresti in brez dodatnih stroškov. Minimalni znesek nakupa je 300,00 EUR.


12. Kako naročiti vaše pohištvo?

Preprosto. Na naši spletni strani izberite izdelek, ki ga želite, izberite barvo, če imate možnost izbire, določite število izdelkov, ki jih želite, in izberite "dodaj v košarico". Spletna stran vas bo peljala naprej do zaključka naročila.


13. Kje lahko dobim informacije o stanju svojega naročila?

Lahko nas kontaktirate po telefonu: +386 40 675 275 ali po e-pošti: info@pohistvo.si s številko naročila in mi bomo preverili status vašega naročila.


14. Lahko zahtevam originalni račun (R 1)?

Zahtevo za originalni račun nam morate poslati vsaj en dan pred dostavo. Na njej navedite vašo davčno številko.


15. Kako lahko prekličem naročilo?

Naročilo lahko prekličete s klicom na +386 40 675 275 ali po e-pošti: info@pohistvo.si.


16. V katerem času dneva lahko pričakujem dostavo?

Vedno se trudimo, da bi bila dostava v času dneva, ki vam ustreza, vendar ne moremo garantirati, da bo voznik pri vas ob določenem času. Dan pred dostavo vas obvestimo o okvirnem času dostave. Prav tako vas bo poklical voznik vsaj 20 minut pred prihodom.


17. Ali bo voznik dostavil moje naročilo v stanovanje?

Voznik bo dostavil naročilo v stanovanje ali hišo, če ste pri naročanju zbrali dostavo z vnosom v stanovanje. V nasprotnem primeru, je voznik dolžan dostaviti pohištvo na lokacijo (pred vhod, dostopno z vozilom). Za večje kose pohištva (kot so kotne garniture in kavči) bo voznik potreboval vašo pomoč pri vnosu, ker so kosi pretežki za eno osebo. V tem primeru vas prosimo, da najdete vsaj eno osebo, ki lahko pomaga vozniku pri vnosu.


18. Kaj storiti, če prejmemo poškodovano pohištvo ali pohištvo z napako?

Če ste prejeli naročilo, ki vsebuje poškodovano pohištvo ali mu manjkajo deli, nas pokličite na +386 40 675 275 ali nam pošljite e-pošto na:info@pohistvo.si. Prosimo, sporočite, kateri del je poškodovan in vse skupaj s fotografijo izdelka pošljite na naš elektronski naslov. Slike bomo poslali proizvajalcu, da lahko naročimo zamenjavo delov. Proizvajalec je dolžan dostaviti zamenjavo delov v 15-45 delovnih dnevih od prejema reklamacije.


19. A lahko vrnemo dobavljene izdelke?

Če želite blago vrniti, nas pokličite na telefonsko številko: +386 40 675 275 ali nam pošljete e-pošto na naslov: info@pohistvo.si. Veljajo pogoji za vračilo iz določil Zakona o varstvu potrošnikov. Po preteku 14 dnevnega roka za odstop od pogodbe, vam zagotavljamo podaljšan rok za vračilo 365 dni pod naslednjimi pogoji. Blago prevzamemo v roku 10 delovnih dni, kupnino pa vam na vaš račun nakažemo v nekaj dneh po prevzemu blaga.