Kategorije

Vsebina košarice

Košarica je prazna
  • Profil
  • Seznam želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Pogoji nakupa

1. Veljavnost pogojev nakupa

1.1 Ti pogoji nakupa (»Pogoji nakupa«) veljajo za vse nakupe, ki jih opravite prek Pohistvo.si (»Spletno mesto«). Te pogoje nakupa sprejemate v povezavi z dokončanjem nakupa prek spletnega mesta.

1.2. Med vami in Eurotrade1 d.o.o., SI93884320, Toplarniška ulica 1B, 1000 Ljubljana (»Prodajalec«) se sklene pogodba.

1.3. Kontaktirate nas lahko na: +386 40 675 275, [email protected] ali preko naše Facebook spletne strani.

 

2. Naročila

2.1. Za dokončanje nakupa morate imeti pravico do sklenitve pogodbe v skladu z veljavno zakonodajo. To običajno pomeni, da morate biti starejši od 16 let za nakupe z neposrednim plačilom ali starejši od 18 let za nakupe s kreditom.

 

3. Potrditev naročila

3.1. Ko zaključite z nakupom, boste po elektronski pošti prejeli avtomatsko potrditev naročila, ki potrjuje, da smo vaše naročilo prejeli. Potrditev naročila ne pomeni, da je sklenjena zavezujoča pogodba. Zavezujoča pogodba je sklenjena šele, ko prejmete končno potrdilo o dostavi. Naročilo lahko, preden potrdimo dostavo, prekličemo. Priporočamo, da končno potrditev dostave shranite za lažjo prihodnjo komunikacijo z nami.

3.2. Na voljo imate več možnosti za naročanje blaga pri nas, vključno z naročanjem v naši spletni trgovini brez registracije, naročanjem v naši spletni trgovini z registracijo, naročanjem po telefonu ali naročanjem v naših poslovnih prostorih.

3.3. Da lahko obdelamo in dostavimo vaše naročilo, vas bomo prosili za vaše ime, priimek, naslov za dostavo, telefonsko številko in elektronski naslov. Več informacij o tem, zakaj potrebujemo ter kako in kje uporabljamo vaše osebne podatke, je na voljo v naši politiki o zasebnosti, branje in sprejemanje naše politike o zasebnosti pa je predpogoj, da lahko obdelamo in dostavimo vaše naročilo. V primeru, da se vaši osebni podatki, ki so potrebni za obdelavo naročila, spremenijo po trenutku, ko ste pri nas oddali naročilo, nas obvestite takoj, ko pride do sprememb, da lahko vaše naročilo pravilno obdelamo brez napak in brez zamud.

 

4. Cena in informacije

4.1. Cene, ki veljajo za vaš nakup, so navedene v povezavi z vašim naročilom prek spletne strani. Vse cene vključujejo veljavni DDV. Cene ne vključujejo stroškov plačila ali stroškov vnosa v stanovanje, te so navedeni posebej. Dostava je brezplačna po celi Sloveniji.

4.2. Če je cena ali informacija o izdelku, navedena na spletnem mestu, napačna in ste to ugotovili ali bi morali opaziti v času oddaje naročila, napačna cena ali informacija ne bosta veljala za nakup. V takih primerih vas bomo kontaktirali takoj, ko bomo odkrili napako.

4.3. Za slike na spletni strani, ki prikazujejo videz izdelka (barva, oblika in drugi parametri), ni mogoče jamčiti, da so natančen prikaz videza izdelka, npr. ker zaslon vpliva na barvno reprodukcijo. Naši izdelki, ki so sestavljeni iz ali vsebujejo dele naravnih materialov, imajo lahko tudi naravne razlike, zato se videz izdelka lahko razlikuje med proizvodnimi serijami.

4.4. Lastnosti vsakega izdelka, ki ga prodajamo, so navedene na strani z opisom vsakega izdelka.

4.5. Pridržujemo si pravico določiti minimalno zahtevano vrednost naročila, pri kateri bo naročilo obdelano in izpolnjeno. Če se uporablja, bomo takšne informacije jasno prikazali v spletni trgovini in med zaključkom nakupa.

 

5. Plačilo

5.1. Ponujamo različne možnosti plačila skupaj z našimi ponudniki plačilnih storitev (Summit Leasing Slovenija, Leanpay, Diners Club, NLB, Google Pay ali Apple Pay) in lahko si izberete, katero možnost plačila želite uporabiti. Razpoložljive možnosti plačila, med katerimi lahko izbirate, so vedno navedene na spletni strani in v povezavi z vašim naročilom. Odvisno od možnosti, ki jo izberete, lahko nastanejo dodatni stroški. Popolne informacije o vseh možnostih plačila in morebitnih dodatnih stroških najdete tukaj. Morebitni stroški za vašo izbrano možnost plačila so prav tako vedno navedeni preden oddate naročilo.

5.2. V zvezi z zaključkom nakupa pri nas boste z našim ponudnikom plačilnih storitev sklenili tudi ločeno pogodbo o plačilu. Ti pogoji bodo veljali za vašo pogodbo z našim ponudnikom plačilnih storitev.

5.3. Za vaše udobje ponujamo tudi možnost plačila z gotovino ob dostavi ali bančno kartico ob dostavi.

5.4. V primeru, da se odločite za plačilo po povzetju ali s kartico po povzetju, si pridržujemo pravico, da od vas zahtevamo delno ali celotno predplačilo za vaše naročilo.

5.5. Za vaše udobje ponujamo kot izbirno metodo plačila tudi financiranje nakupa s potrošniškim lizingom/kreditom.

5.6. V primeru, da ste izbrali plačilo z bančnim nakazilom in plačila niste zaključili v 30 dneh od potrditve vašega naročila, si pridržujemo pravico preklicati vaše naročilo, ne da bi vas o tem predhodno obvestili.

5.7. Če ste izbrali plačilo z gotovino ali kartico ob dostavi in moramo z vami razjasniti podrobnosti vašega naročila, vendar vas ne moremo doseči preko kontaktnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, si pridržujemo pravico preklicati vaše naročilo. Tudi v primeru nejasnih podrobnosti naročila se rok dobave začne šteti od trenutka, ko smo vas kontaktirali.

5.8. Če vašega naročila zaradi pomembnih razlogov ne moremo pravočasno in pravilno izpolniti, si pridržujemo pravico do spremembe pogojev in časa dostave ali do preklica naročila tako, da vas o tem nemudoma obvestimo in vrnemo denar, če ste plačilo izvedli vnaprej.

 

6. Pošiljanje in dostava

Možnosti dostave

6.1. Možnosti dostave, ki jih ponujamo, so vedno navedene na spletni strani in na blagajni. Tukaj lahko najdete popolne informacije o naših možnostih dostave.

6.2. V nekaterih primerih so lahko po opravljenem nakupu ponujene storitve pošiljanja in dodatne storitve. Če takšne neobvezne storitve obstajajo, vam bodo predstavljene in lahko se odločite, da se boste glede takšnih dodatnih storitev dogovorili ločeno.

6.3. Če vaše naročilo vsebuje več izdelkov in nekateri niso na zalogi ali imajo daljši dobavni rok, vam lahko izdelke pošljemo z ločenimi dostavami, brez dodatnih stroškov. Da bi vam kot stranki olajšali dostavo in zmanjšali vpliv na okolje, se vedno trudimo, da vaše izdelke dostavimo v eni dostavi.


Stroški pošiljanja

Brezplačna dostava

6.4. Pošiljanje je brezplačno, razen če je v zvezi z vašim nakupom navedeno drugače.


Čas dostave

6.5. Predviden čas dostave je naveden na spletni strani in se lahko razlikuje glede na izbrano možnost dostave. Predviden čas dostave, naveden na spletni strani, je izračunan od potrditve naročila in ne od trenutka, ko ste oddali naročilo. Vedno si prizadevamo dostaviti vaše naročilo v predvidenem številu delovnih dni za dostavo, kot je navedeno na spletni strani.


Drugi pogoji dostave

6.6. Pri oddaji naročila nam sporočite točno lokacijo za dostavo naročenega blaga.

6.7. Blago, ki vam je dostavljeno, prevzamete osebno. V primeru, da blaga ne morete osebno prevzeti in ga dostavimo na vaš naslov, blago pa prevzame druga oseba na vašem naslovu, ne odgovarjamo za dostavo blaga napačni osebi.

6.8. Blago vam dostavimo mi ali naš partner – tretja oseba, ki smo jo za to pooblastili. Blago dostavljamo samo na območju Slovenije.

6.9. Blago je dostavljeno samo na najbolj oddaljeno dostopno točko, do katere lahko dostavno vozilo dostopa.

6.10. Blago je dostavljeno do pritličja in se ne prenaša v višja nadstropja, razen če ste takšno storitev dostave naročili vnaprej in smo lahko potrdili, da jo na vaši lokaciji lahko zagotovimo. Lahko se zaračuna pristojbina za dostavo in če je tako, bo to jasno navedeno na blagajni.

6.11. Skoraj vse naše blago je dobavljeno nesestavljeno v proizvajalčevi embalaži (paketi), ki vsebuje navodila za montažo in potrebno opremo, ki jo zagotavlja proizvajalec.

6.12. Za vaše udobje nudimo tudi možnost osebnega prevzema, tako da blago lahko prevzamete neposredno iz našega skladišča, če od vas prejmemo takšno zahtevo med postopkom naročanja. Če izberete osebni prevzem, morate blago prevzeti v 3 delovnih dneh po tem, ko vam potrdimo, da je blago pripravljeno za prevzem. V primeru, da ste izbrali možnost osebnega prevzema in blaga niste prevzeli v 3 delovnih dneh, si pridržujemo pravico preklicati vaše naročilo in če ste za to naročilo plačali predplačilo, vam sredstva vrnemo na vaš bančni račun, ki ste ga uporabili za prvotno plačilo. Pri možnosti osebnega prevzema morate našemu skladiščnemu uslužbencu, ki vam preda blago, pokazati veljaven osebni dokument, ki se ujema s podatki, navedenimi ob oddaji naročila. Med oddajo naročila lahko določite tudi drugo osebo, ki bo prevzela blago v vašem imenu, v tem primeru – bomo od te osebe zahtevali, da pokaže svoj veljavni osebni dokument in potrdili, da je to prava oseba, ki ste jo pooblastili za prevzem blaga.

6.13. Čas, potreben za dostavo vašega blaga, je naveden na strani izdelka, ko pri nas oddate naročilo. To je predviden čas dostave in ne velja v primeru, da proizvajalec v svojih skladiščih nima razpoložljivega blaga za dostavo. V tem primeru poskrbimo, da vas v najkrajšem možnem času obvestimo o pomanjkanju blaga, ki ste ga naročili oz. o daljših dobavnih časih. Ne odgovarjamo za zamude pri dostavi, ki niso odvisne od naših dejanj kot prodajalca in so izven našega nadzora.

6.14. V nobenem primeru nismo odgovorni za podaljšan dobavni rok, če je dostava zamujena zaradi krivde ali pogojev, ki jih nadzirate vi kot kupec.

6.15. Ob dostavi morate pakete pregledati za vidne poškodbe, ki bi lahko nastale pri transportu ali za morebitne manjkajoče predmete in podpisati potrdilo o dostavi. Če opazite kakršne koli poškodbe ali manjkajoče elemente, to označite v potrdilu o dostavi. Če potrdilo o dostavi ne vsebuje vaših komentarjev in je podpisano, ne odgovarjamo za morebitne vidne poškodbe pri transportu, ki bi jih lahko ugotovili v trenutku dostave, preden ste blago razpakirali.

6.16. Če vam blaga v razumnem času ne moremo predati, zaradi vaše nedosegljivosti, vas bomo kontaktirali, da se dogovorimo o alternativnem času dostave. Če kljub našim ponovnim prizadevanjem ne boste na voljo za prevzem blaga, bomo vaše naročilo preklicali. V primeru, da ste opravili predplačilo, vam ga bomo povrnili na isti bančni račun, iz katerega smo prvotno prejeli plačilo z vaše strani.

Izdaja računa

6.17 Pohistvo.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v PDF-formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

 

7. Ponudbe

7.1. Občasno lahko ponudimo promocije in/ali kode za popust (»Ponudbe«). Takšne ponudbe veljajo le za obdobje, ki je navedeno v povezavi s tako ponudbo, in dokler je izdelek na zalogi, ter pod pogoji, določenimi v povezavi s ponudbo. Ponudbe ni mogoče kombinirati z drugimi popusti, razen če je to izrecno navedeno na spletni strani.

7.2. Pred dokončanjem nakupa boste morali izpolniti kodo za popust ali kako drugače izvesti potrebno dejanje za aktivacijo ponudbe, da izkoristite ponudbo. Če vrnete izdelke, to lahko pomeni, da ne izpolnjujete več posebnih pogojev, ki veljajo za ponudbo.

 

8. Pravica do odstopa od pogodbe in brezplačna vračila

8.1. V skladu z veljavno zakonodajo ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh od prejema artikla, odstopi od pogodbe.

8.2. Poleg tega vam Pohištvo.si zagotavlja podaljšan rok za brezplačno vračilo 365 dni po prejemu artiklov, pod določenimi pogoji. V kolikor je artikel že bil v uporabi, brezplačno vračilo ni več mogoče. Več o tem si lahko preberete spodaj. Za vračilo artikla v roku 365 dni po prejemu prosim kontaktirajte službo za pomoč strankam,navedite artikel, ki ga želite vrniti ter številko naročila.


Izjeme za določene izdelke

8.3. Za nekatere artikle pravica do odstopa do pogodbe in brezplačnega vračila izjemoma ne velja. To se nanaša na naslednje artikle:

  • 1. artikli, ki so bili izdelani v skladu s potrošnikovimi navodili ali po meri
  • 2. artikli z odprto embalažo / pečatom, ki niso primerni za vračilo iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, potrošnik pa je po dostavi odprl pečat

8.4. Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe so opredeljene v 135. členu Zakona o varstvu potrošnikov.

8.5. Če kupite artikel, za katerega pravica do odstopa od pogodbe izjemoma ne velja, bo to navedeno v opisu artikla na spletni strani.


Zmanjšanje vrednosti rabljenih artiklov

8.6. Ko uveljavljate zakonsko določeno pravico do odstopa od pogodbe in brezplačnega vračila v 14-dnevnem roku, lahko odprete embalažo in pregledate artikle v obsegu, ki je potreben za oceno njegove narave, lastnosti in delovanja.

8.7. V teh primeru ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe in povračila celotnega zneska nakupa, če nas je o tem obvestil v 14 dneh od dneva, ko je artikel prejel. Če potrošnik artikel uporablja v večjem obsegu, kot je potrebno za določitev njegove narave, lastnosti in delovanja, si pridržujemo pravico do zmanjšanja vrednosti pri povračilu zneska. Zmanjšanje vredosti se določi tako, da se vrednost artikla ob vračilu primerja s prvotno vrednostjo ob nakupu. Da bi dobili polno povračilo v primeru pravice do odstopa od pogodbe vam priporočamo, da artikel vrnete v prvotnem stanju.

8.8. Če želite uveljaviti svojo pravico do brezplačnega vračila po izteku zakonskega določenega odstopnega 14-dnevnega roka, lahko to storite do 365 dni po dostavi artikla, pod pogojem, da je artikel neuporabljen, nesestavljen in se nahaja v originalni embalaži.


Kako preklicati naročilo in uveljaviti pravico do brezplačnega vračila

8.9. V primeru, da želite odstopiti od pogodbe, nas o tem obvestite najpozneje v 365 dneh po prejemu oziroma prevzemu artiklov. Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tukaj.

8.10. Po tem, ko ste nas obvestili, da želite odstopiti od pogodbe, morate artikel vrniti v roku 14 dni. Priporočamo, da artikel vrnete v originalni embalaži, saj ste odgovorni zakakršnokoli škodo ali izgubo blaga med vračilom, ki je nastala zaradi vaše malomarnosti, na primer v primeru neustrezne embalaže/pečata.

8.11. Odstop od pogodbe ureja 43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-NPB10)


8.12. Vračila

8.13. Vračilo je brezplačno. V primeru odstopa od pogodbe nas kontaktirajte in artikle bomo prevzeli najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, denar pa vam bomo na račun vrnili v nekaj dneh po prevzemu, najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen če je dogovorjeno drugače.


Vračilo kupnine

8.14. Po prejemu artiklov v skladišče vam bomo v 14 dneh kupnino vrnili. Kupnine ne moremo vrniti, dokler artiklov ne prejmemo v naše skladišče.

8.15. Vračilo kupnine vključuje vse stroške dostave, ki so nastali z nakupom. V kolikor ste poravnali tudi storitev vnosa pohištva in ne vrnete vseh artiklov, vam stroška vnosa pohištva ne moremo povrniti.

8.16. Vračilo kupnine bo izvedeno preko bančnega nakazila na bančni račun, iz katerega je bilo naročilo plačano oz. za katerega se bomo dogovorili.

 

9. Reklamacije

9.1. Če na prejetem artiklu opazite napake ali nepravilnosti, imate pravico do reklamacije artikla. Ta pravica velja za nepravilnosti, ki nastanejo v dveh letih od prevzema artikla (garancija), razen če v opisu artikla na naši spletni strani ni določeno drugače. Potrošnik mora o napaki obvestiti prodajalca v predpisanem roku od trenutka, ko je opazil napako. Pravica do reklamacije poteče ob koncu dvoletnega garancijskega obdobja.

9.2. Če ste prejeli artikel neustrezne kakovosti, imate pravico: 1) od nas zahtevati, da brezplačno odpravimo napake na artiklu, 2) zahtevati, da izdelek neustrezne kakovosti zamenjamo z enakim izdelkom ustrezne kakovosti brezplačno, 3) zahtevati, da ustrezno znižamo ceno, 4) enostransko razdreti pogodbo in zahtevati vračilo plačanega zneska.

9.3. V primeru nepravilnosti na artiklu nas lahko kontaktirate preko obrazca za garancijo ali stopite v stik z našo službo za podporo strankam preko elektronske pošte [email protected] ali telefonske številke +386 40 675 275.

9.4. Ko ugotovmo, da je reklamacija utemeljena, jo bomo rešili v skladu z veljavno zakonodajo.

9.5. Pri obdelavi reklamacij, garancijskih storitev in obdelavi vračil upoštevamo veljavno zakonodajo v Sloveniji: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

 

10. Garancija

10.1. Vsi naši artikli vključujejo garancijo proizvajalca, določila in pogoje le-te pa lahko najdete tu in v ustreznem opisu artikla na naši spletni strani.

10.2. V primeru, da za določeno vrste blaga ne zagotavljamo garancije, velja garancija, ki jo določajo ustrezni pravni akti.

10.3. Kot zastopnik proizvajalcev pohištva, ki ga prodajamo, spletna trgovina Pohištvo.si zagotavlja garancijske storitve za blago.

10.4. Pohistvo.si se zavezuje, da bo napako na artiklu odpravilo v roku 15 do najkasneje 45 dni.

 

11. Naše dolžnosti

11.1. V kolikor prejmete artikel z nepravilnostmi ali pride do zamude pri dostavi, smo odgovorni za škodo, ki ste jo utrpeli zaradi okvare ali zamude, v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vendar mora stranka presoditi, kako lahko sama zmanjša posledice takšne napake ali zamude. Za škodo je Pohištvo.si odgovorno samo v obsegu sprejetih razumnih ukrepov za zmanjšanje vaše škode. Zato ne odgovarjamo za škodo, ki bi se ji lahko izognili z razumnimi ukrepi.

11.2. Ne odgovarjamo za škodo, ki ste jo utrpeli zaradi zamud ali nepravilnosti na artiklu, ki so jih povzročili dejavniki izven našega nadzora, ki jih nismo mogli razumno predvideti ali katerih posledic se nismo mogli izogniti.

 

12. Pogoji prodaje

12.1. Pridržujemo si pravico, da lahko pogoje nakupa čez čas spremenimo, vendar bodo pogoji nakupa, s katerimi se je stranka strinjala ob nakupu, vedno veljali za ta nakup. Vse spremembe bodo navedene v zadnji različici Pogojev prodaje, objavljeni na naši spletni strani. Spremembe bodo začele veljati od trenutka, ko sprejmete pogoje prodaje, v povezavi z vašim novim nakupom na naši spletni strani.

12.2. Pogoji prodaje se tolmačijo in uporabljajo v skladu s slovensko zakonodajo. Če pristojno sodišče ali organ za alternativno reševanje sporov katerokoli določbo teh pogojev prodaje šteje za neveljavno ali neizvršljivo, bodo drugi deli te določbe in vse druge določbe teh pogojev prodaje ostali veljavni in v celoti izvršljivi v skladu z veljavno zakonodajo.

12.3. Ob oddaji naročila se morate strinjati tudi z našo politiko zasebnosti.

 

13. Druge določbe

13.1. Če kot kupec poskušate škodovati stabilnosti in varnosti spletne trgovine ali kršite svoje obveznosti, imamo kot prodajalec pravico nemudoma in brez opozorila omejiti ali začasno ustaviti vaš dostop do spletne trgovine ali v izjemnih primerih preklicati vašo registracijo.

13.2. V izjemnih okoliščinah lahko spletno trgovino začasno ali v celoti zapremo, ne da bi vas o tem predhodno obvestili.

13.3. Po registraciji ste vi (kupec) odgovorni za prenos vaših podatkov za prijavo tretjim osebam. Če storitve, ki jih ponuja Pohištvo.si, uporablja tretja oseba, ki se je s spletno trgovino povezala z vašimi (kupčevimi) podatki za prijavo, to osebo (prodajalec) obravnava kot kupca.

13.4. Prodajalec je oproščen vsakršne odgovornosti v primerih nastanka škode, ko se kupec, ne glede na priporočila in obveznosti prodajalca, ni seznanil s Pogoji prodaje, čeprav mu je bila ta možnost dana.

13.5. Če spletna trgovina prodajalca vsebuje povezave na spletne strani drugih podjetij, ustanov, organizacij ali posameznikov, prodajalec ne odgovarja za informacije ali aktivnosti, ki se tam izvajajo, teh spletnih strani ne nadzira, kontrolira in ne zastopa teh podjetij in posameznikov.

13.6. Prodajalec ne odgovarja za pravilno izpolnjevanje skupnih obveznosti med kupcem in prodajalčevimi partnerji, katerih storitve kupec naroča.

13.7. Prodajalec pošilja vsa sporočila na elektronski naslov, ki ga navaja kupec. Kupec pošilja vsa sporočila in vprašanja preko sredstev komunikacije, ki so navedena v zavihku »Kontakti« na spletni trgovini prodajalca.

13.8. Te določbe so napisane v skladu s pravnimi akti Republike Slovenije.

13.9. Razmerja, ki nastanejo na podlagi teh določb, ureja pravo Republike Slovenije.

13.10. Vsa nesoglasja, ki izhajajo iz izvajanja teh določb, se rešujejo s pogajanji. Če dogovora ni mogoče doseči, se spori rešujejo po postopkih, ki jih določajo zakoni Republike Slovenije.

 

14. Posebni pogoji za poslovanje s podjetji

14.1. Ti pogoji prodaje veljajo za stranke, ki nakupujejo kot fizične osebe. Če v naši spletni trgovini naročite artikle kot pravna oseba, sprejemate pogoje prodaje v imenu podjetja in jamčite, da ste pooblaščeni za sprejemanje teh pogojev prodaje in nakupovanje v imenu navedenega podjetja.

14.2. Za stranke, ki nakupujejo na spletni strani kot podjetje, ne ponujamo 365-dnevne možnosti vračila. Prav tako ne odgovarjamo za posredno škodo ali izgubljeni dobiček. Poleg tega je naša odgovornost v skladu s temi nakupnimi pogoji za vsako izgubo ali škodo omejena na znesek, ki je enak celotnemu znesku, ki nam ga je stranka kot podjetje, plačala za izdelek, s katerim je izguba ali škoda povezana.

 

15. Vprašanja, pritožbe in spori

15.1. V kolikor imate kakršnakoli vprašanja ali pritožbe glede vašega naročila nas lahko kontaktirate. Na voljo smo vam preko kontaktnih podatkov, navedenih na začetku teh pogojev prodaje.

15.2. Prav tako imate možnost vložiti prijavo pri Tržnemu inšpektoratu RS ali pritožbo prek platforme EU za spletno reševanje sporov, ki jo najdete tukaj.

 

Pogoje nakupa je sprejelo podjetje Eurotrade1 d.o.o. dne 29.3.2023