Postelja MD108
Postelja MD108

Zakaj kupiti pri Pohistvo.si? Zakaj kupiti pri Pohistvo.si?

Pogoji prodaje in splošni pogoji

1.1. Prosimo, da sledite navodilom za spletne nakupe in uporabljate naše storitve samo v primeru, da se strinjate z vsako izjavo o prodaji in pogoji uporabe.

1.2. Ti pogoji urejajo vašo uporabo spletne strani. Prosimo, natančno preberite pogoje in bodite prepričani, da jih razumete, preden se odločite naročiti s spletne strani. Prosimo, da potrdite strinjanje s pogoji. Preden naročite, vas bo sistem prosil, da se strinjate s pogoji uporabe. Če se ne strinjate, ne boste mogli naročiti izdelkov na spletni strani.

1.3. Če želite stopiti v stik z našo službo za stranke, vas prosimo, da z nami stopite v stik preko spletne strani.

1.4. Podatki spletne strani:

URL trgovine: http://www.pohistvo.si/,
EUROTRADE1, trgovina in storitve, d.o.o.
Matična številka: 7104456000.
Davčna številka: SI 93884320.
Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana.

 

Politika zasebnosti

2.1. Pogoje lahko čez čas spremenimo, zato vas prosimo, da jih pred nakupom preverite. Vsakič, ko želite naročiti izdelke, prosimo, da preverite spletno stran in najnovejše pogoje poslovanja, da jih lahko potrdite. Vaše osebne podatke uporabimo samo v skladu z našo politiko zasebnosti. Prosimo, da si vzamete čas za branje našega pravilnika o zasebnosti, saj vsebuje pomembne pogoje, ki veljajo tudi za vas.

3.1. Pri izvedbi naročila ali kontakta s podjetjem, jamčite, da so vsi podatki, ki ste nam jih posredovali resnični in točni, da ste pooblaščeni uporabnik kreditne ali debetne kartice ali bančnega računa, ki se uporabljajo za postopek vašega naročila, in da imate na računu dovolj sredstev za kritje stroškov naročenih izdelkov. Vaša odgovornost je, da nas čim prej obvestite o vseh spremembah teh podatkov, razen če ste za način plačila izbrali gotovino po povzetju.

3.2. Podjetje lahko pridobi informacije o vaši splošni uporabi interneta s piškotki, ki so shranjeni na trdem disku vašega računalnika. Piškotki vsebujejo podatke, ki se prenesejo na trdi disk vašega računalnika. Pomagajo nam izboljšati našo spletno stran in omogočajo boljšo in bolj prilagojeno storitev.

 

Izdelki

4.1. Medtem ko skušamo zagotoviti, da je prikaz in opis izdelkov na spletni stran točen, upoštevajte, da ne moremo jamčiti za barve (saj zaslon vašega računalnika ne odraža natančno dejanske barve izdelkov). Podobe izdelkov na spletni strani so samo za ilustracijo in vsi izdelki, ki ste jih naročili, lahko od realnosti malenkost odstopajo.

4.2. OPOZORILO: Nevarnost zadušitve - Nekateri naši izdelki vsebujejo majhne in odstranljive dele, ki niso primerni za otroke mlajše od 3 let. Nekateri izdelki se pošiljajo tudi v plastični embalaži, zato otroci ne smejo ostati brez nadzora z izdelki. Mlajši otroci ne smejo biti prisotni med montažo zaradi varnostnih razlogov.

4.3. Če vam izdelka ne moremo dostaviti, na primer zato, ker izdelka ni na zalogi ali ni več na voljo zaradi napake pri ceni na spletni strani, vas bomo o tem čim prej obvestili po elektronski pošti. 

Če se to zgodi, preden smo sprejeli plačilo in vam poslali potrditev naročila, tega dela naročila ne bomo obdelali. Če ste že plačali in smo vam poslali potrditev naročila za ta izdelek, vam bomo v najkrajšem možnem času vrnili celoten znesek, vključno z vsemi stroški dostave, ki ste jih plačali za ta izdelek, in ostale stroške, ki nastanejo pri njegovem vračilu k nam.

 

Naša pravica za spremenitev teh pogojev

5.1. Naša spletna stran je namenjena le za prodajo potrošnikom. Kot potrošnik imate zakonsko pravico preklicati naročilo kadarkoli pred prejemom potrditve naročila ali v 365 dneh od dneva, ko vam je izdelek(i) dostavljen (" datum dostave"). To pomeni, da če si premislite ali se za vračilo odločite iz katerega koli drugega razloga, ga ne želite sprejeti ali obdržati, nam lahko vrnete izdelek(e) v 365 dneh od dneva dostave in prejmete povračilo če:

5.1.1. Pohištvo ni bilo sestavljeno.
5.1.2. Pohištvo ni bilo poskusno sestavljeno.

5.2. Prvotno dobavnico je treba vključiti k vrnjenemu paketu skupaj z vsemi nedotaknjenimi nalepkami/oznakami.

5.3. Ker ste potrošnik, smo v okviru pravne dolžnosti dolžni zagotoviti ponudbo izdelkov, ki so v skladu s temi splošnimi pogoji. Kot potrošnik imate zakonske pravice v zvezi s proizvodi, ki so napačni ali niso taki, kot je opisano. Te zakonske pravice ne vplivajo na vašo pravico do vračila in nadomestila ali karkoli drugega v teh pogojih.

 

Dostava

6.1. Ko bodo vsi naročeni izdelki dobavljivi, vas bomo en dan pred predvideno dostavo obvestili. Odpremni časi se lahko razlikujejo glede na razpoložljivost dobavitelja in prikaza dobavnih rokov, lahko pride do poštne zamude ali dogodka izven našega nadzora, za katerega nismo odgovorni.

6.2. Nismo odgovorni za kakršno koli izgubo ali škodo, ki je ni mogoče predvideti. Izguba ali škoda je predvidljiva, če je očitna posledica naše kršitve ali če je bilo v času nakupa na naši spletni strani objavljeno drugače.

6.3. Podjetje ni odgovorno za kakršne koli neizpolnitve ali zamude pri izvajanju naročila, katere koli od naših obveznosti v skladu s temi pogoji, ki ga povzroča kakršno koli dejanje ali dogodek izven našega vpliva, vključno s stavkami, zaprtjem ali drugimi industrijskimi ukrepi tretjih oseb, javnimi nemiri, izgredi, invazijami, terorističnimi napadi ali grožnjami terorističnega napada, vojnami (ne glede na uradno potrjene ali ne) ali grožnjami ali pripravo na vojno, požarom, eksplozijo, viharjem, poplavo, potresom, pogrezanjem, epidemijami ali drugimi naravnimi katastrofami, izpadom javnih ali zasebnih telekomunikacijskih omrežij ali nezmožnostjo uporabe železnic, pomorskega prometa, letal, motornega prevoza ali drugih sredstev javnega ali zasebnega prevoza.

 

Plačilo

7.1. Možnosti plačila so odvisne od razpoložljivosti, odvisne so tudi od vaše lokacije:

7.1.1. Bančne kartice;
7.1.2. Bančni prenos;
7.1.3. Gotovina po povzetju;
7.1.4. Kreditna ali debetna kartica po povzetju.

Predplačila niso potrebna! Lahko plačate po povzetju. Račun je dostavljen skupaj s pohištvom. Več informacij o možnostih plačila (tukaj).

 

Pravice intelektualne lastnine

8.1. Podjetje je lastnik vse intelektualne lastnine na spletni strani, vključno z dizajnom, blagovnimi znamkami, logotipi in avtorskimi pravicami spletne strani in takimi pravicami, kot so prikazane v / na vsebinah reklam ali na voljo za nakup preko spletne strani. Vsak od dobaviteljev je lastnik vseh ustreznih pravic intelektualne lastnine v zvezi z izdelki, ki so prikazani v njihovem imenu na spletni strani. Z uporabo strani se strinjate, da ne boste kopirali (v celoti ali delno in v katerem koli mediju), prilagajali, spreminjali, ali komercialno izkoriščali nobene od teh intelektualnih pravic, lastnine ali drugih stvari, ki se nanašajo na spletno stran, nobenega od izdelkov ali drugih pravic, ki nam pripadajo ali kateremu koli od dobaviteljev ali njihovih dajalcev licence.

8.2. Če nam ne uspe, da opravimo vsa vaša naročila v skladu s temi pogoji ali če ne uveljavljajte svojih pravic zoper nas ali če prihaja do zamud, to ne bo pomenilo da smo se odpovedali našim obveznostim in ne bo pomenilo, da ne bi bilo treba postopati v skladu s temi obveznostmi.

 

Garancija

9.1. Pohistvo.si podpira vse garancije proizvajalca za katere veljajo naslednji pogoji. Garancijska storitev se bo izvajala v dveh letih od datuma prvotnega prejema blaga. Pohištvo.si lahko zamenja ali vrne izdelek po lastni odločitvi.

 

Pritožbe in spori

10.1. Pred oddajo katerikoli pritožbe, prosim, da stopite v stik z nami po elektronski pošti info@pohistvo.si ali nas pokličite na +386 40 675 275.

10.2. Spletna trgovina Pohištvo.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pohištvo.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pohistvo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo potrdila, da je prejela pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval. Spletna trgovina Pohistvo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Pohištvo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

10.3. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Progres ing. d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

10.4. Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije Pohištvo.si, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka člena b43.d (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

10.5. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

10.6. Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano. Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.