Kategorije

Pogoji prodaje in splošni pogoji

1.1. Prosimo, da sledite navodilom za spletne nakupe in uporabljate naše storitve samo v primeru, da se strinjate z vsako izjavo o prodaji in pogoji uporabe.

1.2. Ti pogoji urejajo vašo uporabo spletne strani. Prosimo, natančno preberite pogoje in bodite prepričani, da jih razumete, preden se odločite naročiti s spletne strani. Prosimo, da potrdite strinjanje s pogoji. Preden naročite, vas bo sistem prosil, da se strinjate s pogoji uporabe. Če se ne strinjate, ne boste mogli naročiti izdelkov na spletni strani.

1.3. Če želite stopiti v stik z našo službo za stranke, vas prosimo, da z nami stopite v stik preko spletne strani.

1.4. Podatki spletne strani:

  • URL trgovine: http://www.pohistvo.si/,
  • EUROTRADE1, trgovina in storitve, d.o.o.
  • Matična številka: 7104456000.
  • Davčna številka: SI 93884320.
  • Toplarniška ulica 1b, 1000 Ljubljana.

Politika zasebnosti

2.1. Pogoje lahko čez čas spremenimo, zato vas prosimo, da jih pred nakupom preverite. Vsakič, ko želite naročiti izdelke, prosimo, da preverite spletno stran in najnovejše pogoje poslovanja, da jih lahko potrdite. Vaše osebne podatke uporabimo samo v skladu z našo politiko zasebnosti. Prosimo, da si vzamete čas za branje našega pravilnika o zasebnosti, saj vsebuje pomembne pogoje, ki veljajo tudi za vas.

2.2. Pri izvedbi naročila ali kontakta s podjetjem, jamčite, da so vsi podatki, ki ste nam jih posredovali resnični in točni, da ste pooblaščeni uporabnik kreditne ali debetne kartice ali bančnega računa, ki se uporabljajo za postopek vašega naročila, in da imate na računu dovolj sredstev za kritje stroškov naročenih izdelkov. Vaša odgovornost je, da nas čim prej obvestite o vseh spremembah teh podatkov, razen če ste za način plačila izbrali gotovino po povzetju.

2.3. Podjetje lahko pridobi informacije o vaši splošni uporabi interneta s piškotki, ki so shranjeni na trdem disku vašega računalnika. Piškotki vsebujejo podatke, ki se prenesejo na trdi disk vašega računalnika. Pomagajo nam izboljšati našo spletno stran in omogočajo boljšo in bolj prilagojeno storitev.

2.4. Za oceno kakovosti kupljenih izdelkov vas lahko po zaključenem naročilu kontaktiramo po elektronski pošti. Prosimo vas, da pustite oceno kupljenega izdelka. Vaš elektronski naslov lahko v ta namen posredujemo tretjim osebam. Za Eurotrade1 d.o.o. to storitev zagotavlja podjetje TestFreaks AB, Norrtullsgatan 6, 113 29 Stockholm, Švedska.

2.5. Če se naročite na naše novičke, lahko vaš elektronski naslov posredujemo tretjim osebam. Storitev pošiljanja novic za Eurotrade1 zagotavlja podjetje UAB MailerLite, Jono Basanavičiaus str. 15, LT-03108 Vilna, Litva.

Izdelki

3.1. Trudimo se, da so opisi in prikazi izdelkov na naši spletni strani točni, vendar se barvni odtenki izdelkov lahko od realnosti razlikujejo zaradi razlik med monitorji pri prikazovanju barv.

3.2. OPOZORILO: Nevarnost zadušitve - Nekateri naši izdelki vsebujejo majhne in odstranljive dele, ki niso primerni za otroke mlajše od 3 let. Nekateri izdelki se pošiljajo tudi v plastični embalaži, zato otroci ne smejo ostati brez nadzora z izdelki. Mlajši otroci ne smejo biti prisotni med montažo zaradi varnostnih razlogov.

Plačilo

4.1. Ponujamo vam naslednje metode plačila:

4.1.1. Gotovina ob dostavi;

4.1.2. Kreditna ali debetna kartica ob dostavi;

4.1.3. Bančno nakazilo;

Predplačila niso potrebna! Lahko plačate po povzetju. Račun je dostavljen skupaj s pohištvom. Več informacij o možnostih plačila (tukaj).

Pravice intelektualne lastnine

5.1. Podjetje je lastnik vse intelektualne lastnine na spletni strani, vključno z dizajnom, blagovnimi znamkami, logotipi in avtorskimi pravicami spletne strani in takimi pravicami, kot so prikazane v / na vsebinah reklam ali na voljo za nakup preko spletne strani. Vsak od dobaviteljev je lastnik vseh ustreznih pravic intelektualne lastnine v zvezi z izdelki, ki so prikazani v njihovem imenu na spletni strani. Z uporabo strani se strinjate, da ne boste kopirali (v celoti ali delno in v katerem koli mediju), prilagajali, spreminjali, ali komercialno izkoriščali nobene od teh intelektualnih pravic, lastnine ali drugih stvari, ki se nanašajo na spletno stran, nobenega od izdelkov ali drugih pravic, ki nam pripadajo ali kateremu koli od dobaviteljev ali njihovih dajalcev licence.

5.2. Če nam ne uspe, da opravimo vsa vaša naročila v skladu s temi pogoji ali če ne uveljavljajte svojih pravic zoper nas ali če prihaja do zamud, to ne bo pomenilo da smo se odpovedali našim obveznostim in ne bo pomenilo, da ne bi bilo treba postopati v skladu s temi obveznostmi.

Reklamacije (stvarna napaka in garancija)

6.1. Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

V primeru nakupa izdelka s proizvodno napako, le-tega lahko vrnete v roku 24 mesecev od dneva dobave na vaš domači naslov. Na vašo željo vam izdelek zamenjamo za drugega ali vrnemo denar.

6.2. Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

6.3. Garancija kakovosti za naše pohištvo velja 24 mesecev

Značilnosti vseh izdelkov na Pohistvo.si so navedene v opisih. Vsi izdelki vključujejo garancijo proizvajalca, določila in pogoje le-te pa si lahko preberete spodaj in na garancijskem listu. Priporočamo vam, da pred sestavljanjem dobro pregledate vse prejete izdelke. Pogoji za uveljavljanje garancije so:

  • - Izdelek morate sestaviti v skladu s priloženimi navodili za sestavo in namestitev pohištva;
  • - Izdelek je treba uporabljati izključno za predvideni namen in vzdrževati v skladu s pravili uporabe;
  • - Garancija velja za pomanjkljivosti pri kakovosti izdelka, nastale v proizvodnji, prodaji ali prevozu blaga.

Kupec izgubi pravico do garancije v naslednjih primerih;

  • - Če niso bila upoštevana navodila za montažo in če izdelka ne vzdržuje v skladu s pravili o uporabi;
  • - Če je blago poškodovano po strankini krivdi;
  • - Če je pohištvo poškodovano zaradi višje sile.

V primeru, da pri uporabi pohištva na njem opazite nepravilnosti, vas prosimo, da nas obvestite preko kontakta, navedenega na strani Pohistvo.si. Če pride v času trajanja garancije do napak v količini ali kakovosti izdelkov, se Pohistvo.si zavezuje, da bo popravilo ali zamenjalo izdelek na lastne stroške. Pri napaki, nastali pri proizvajalcu, Pohistvo.si obljublja, da jo bo odpravilo v roku 15 do najkasneje 45 dni od trenutka prejema obvestila.

Pritožbe in spori

7.1. Pred oddajo katerikoli pritožbe, prosimo, da stopite v stik z nami po elektronski pošti [email protected] ali nas pokličite na +386 40 675 275.

7.2. Spletna trgovina Pohištvo.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pohištvo.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo potrdila, da je prejela pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval. Spletna trgovina Pohistvo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Pohištvo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

7.3. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Eurotrade1 d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odstop od pogodbe

8.1. V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije Pohištvo.si, V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tu: https://www.pohistvo.si/images/companies/1/Obrazec%20za%20vracilo.doc

9.2. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Poleg tega vam Pohistvo.si zagotavlja podaljšan rok za vračilo 365 dni po naslednjih pogojih. To pomeni, da če si premislite ali se za vračilo odločite iz katerega koli drugega razloga, ga ne želite sprejeti ali obdržati, nam lahko vrnete izdelek(e) v 365 dneh od dneva dostave in vam vrnemo denar.

Koraki za oddajo naročila

1. Izberite želeni izdelek. Nekateri izdelki vsebujejo dodatne možnosti, ki jih je potrebno izbrati, na primer barvo, postavitev ali dodatke. Izberite želeno število izdelkov.

2. S klikom na gumb »Dodaj v Košarico« izdelek dodajte v košarico.

3. Če želite v košarico dodati več izdelkov v oknu, ki se odpre, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom« Če v košarico ne želite dodati ničesar, kliknite na »Oddaj naročilo.« Nato boste preusmerjeni v košarico.

4. Desno zgoraj preverite vsebino košarice in se prepričajte, katere izdelke ste izbrali. Tu lahko vnesete tudi kodo za popust, če jo imate. Popust bo izračunan avtomatično.

5. Če je vsebina košarice pravilna, kliknite na gumb »Na blagajno«.

6. V oknu, ki se odpre, izberite, ali želite nakupovati kot gost ali kot registrirani uporabnik. Če boste kupovali kot gost, boste morali v naročilo vpisati svoje podatke (ime, telefonsko številko, elektronski naslov, naslov za dostavo, metodo plačila). Če boste kupovali kot registrirani uporabnik, boste morali dodati še geslo. Da bi opravili nakup kot registrirani uporabnik, boste naslednjič morali vnesti samo elektronski naslov in geslo. Če se prijavite, vam svojih podatkov ne bo potrebno vpisovati še enkrat in lahko boste sledili vašemu naročilu.

7. V naslednjem koraku boste morali vnesti podatke o kupcu, ime, telefonsko številko, e-naslov, naslov za dostavo. Če bi želeli račun na podjetje, to navedite v opombe in napišite podatke o podjetju (ime, naslov, davčna številka). V opombe lahko zapišete tudi ostale informacije, ki se vam zdijo pomembne. V tem koraku se lahko tudi prijavite na naše e-novice (e-novice razpošljemo dvakrat mesečno).

8. Izberite možnost dostave:

  • - Brezplačna dostava do mesta, dostopnega z našim dostavnim vozilom;
  • - Dostava z vnosom v stanovanje (znotraj Ljubljane v višini 20 evrov, izven Ljubljane v višini 30 evrov), prevzem v skladišču.

9. Izberite metodo plačila:

  • - Gotovina ob dostavi;
  • - Kartica ob dostavi;
  • - Obročno plačilo;
  • - Spletno plačilo.

10. Izberite, kako bi želeli, da potrdimo vaše naročilo (telefonsko, preko e-pošte).

11. Preberite nakupne pogoje in potrdite, da se strinjate z njimi.

12. Kliknite na gumb »Oddaj naročilo«.

13. Ko bomo prejeli vaše naročilo, bomo z vami stopili v stik preko telefona ali elektronske pošte (tako kot ste izbrali v prejšnjem koraku).

14. O potrditvi naročila boste obveščeni tudi preko sporočila SMS.

15. Če imate dodatna vprašanja, lahko z nami stopite v stik preko e-pošte [email protected] ali preko telefona na številki +386 40 675 275.

Kontakti

EUROTRADE1, trgovina in storitve, d.o.o.

1000 Ljubljana, Masarykova cesta 14

Matična številka: 7104456000

Davčna številka: SI 93884320

Zavezanec za DDV: Da

Vpisani v poslovni in sodni register: št. vložka 2016/29292 (Okrožno sodišče v Ljubljani)

IBAN: SI56 0284 3026 3915 064

[email protected]

+386 40 675 275

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku.