Postelja MD108
Postelja MD108

Zakaj kupiti pri Pohistvo.si? Zakaj kupiti pri Pohistvo.si?

Garancija in vračilo izdelkov

V primeru kakršnih koli nepravilnosti ali poškodb vas prosimo, da slike poškodovanega izdelka pošljete po elektronski pošti na naslov: info@pohistvo.si, nam pišete na Storitve za stranke ali nas med delavniki od 09:00 do 17:00 ure pokličete na številko +386 40 675 275.

Za razliko od drugih trgovin naše izdelke lahko vrnete v roku 365 dni. Razlog je lahko kakovost ali kaj drugega. Tudi prevoz vrnjenega blaga je brezplačen.

Vrnjeno blago sprejmemo pod naslednjimi pogoji:

  • vrnjeni predmet mora biti v originalni embalaži, ki pa je lahko odprta (odlepljen zaščitni trak na škatli, če ste preverjali pohištvo);
  • vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen;
  • izdelek mora biti nepoškodovan;
  • v primeru vrnitve blaga zaradi slabe kakovosti morajo biti izpolnjeni vsi gornji pogoji, da vam lahko na lastne stroške zamenjamo blago ali vrnemo denar;
  • blago ne sme biti predhodno uporabljeno (nedotaknjene nalepke in zaščitne folije);
  • vračilo ni mogoče v primeru, da je izdelek pokvarjen;
  • vrnjeni predmet mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli; 
  • vrnitev izdelka je mogoče le na lokacijah, kjer je mogoč dostop z dostavnim vozilom; 
  • pohištva ni mogoče vrniti, če je bilo uporabljeno. Priporočamo vam, da ob prevzemu pohištva naredite podroben pregled prejetih izdelkov. Če niste zadovoljni, lahko posamezen izdelek ali celo pošiljko vrnete brezplačno;
  • rok za prevzem vrnjenega blaga je do 10 delovnih dni, razen če se s stranko dogovorimo drugače;
  • kupnine za opravljene storitve ne vračamo (dobava blaga v določeno nadstropje, pomoč pri organiziranju pohištva in podobno); 
  • vračila izvedemo v skladu z zakoni Republike Slovenije.

 

Garancija kakovosti za naše pohištvo velja 24 mesecev 

Značilnosti vseh izdelkov na Pohistvo.si so navedene v opisih. Vsi izdelki vključujejo garancijo proizvajalca, določila in pogoje le-te pa si lahko preberete spodaj in na garancijskem listu. Priporočamo vam, da pred sestavljanjem dobro pregledate vse prejete izdelke. Pogoji za uveljavljanje garancije so:

  • izdelek morate sestaviti v skladu s priloženimi navodili za sestavo in namestitev pohištva;
  • izdelek je treba uporabljati izključno za predvideni namen in vzdrževati v skladu s pravili uporabe;
  • garancija velja za pomanjkljivosti pri kakovosti izdelka, nastale v proizvodnji, prodaji ali prevozu blaga. Kupec izgubi pravico do garancije v naslednjih primerih:
  • če niso bila upoštevana navodila za montažo in če izdelka ne vzdržuje v skladu s pravili o uporabi;
  • če je blago poškodovano po strankini krivdi;
  • če je pohištvo poškodovano zaradi višje sile.

V primeru, da pri uporabi pohištva na njem opazite nepravilnosti, vas prosimo, da nas obvestite preko kontakta, navedenega na strani Pohistvo.si. Če pride v času trajanja garancije do napak v količini ali kakovosti izdelkov, se Pohistvo.si zavezuje, da bo popravilo ali zamenjalo izdelek na lastne stroške. Pri napaki, nastali pri proizvajalcu, Pohistvo.si obljublja, da jo bo odpravilo v roku 15 do najkasneje 45 delovnih dni od trenutka prejema obvestila.

V primeru nakupa izdelka s proizvodno napako, le-tega lahko vrnete v roku 24 mesecev od dneva dobave na vaš domači naslov. Na vašo željo vam izdelek zamenjamo za drugega ali vrnemo denar.