Kategorije

Vsebina košarice

Košarica je prazna
  • Profil
  • Seznam želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Informacije o reklamacijah, garanciji in vračilu izdelkov

Za informacije o reklamacijah, garanciji in vračilih izdelkov vas prosimo, da z nami stopite v stik preko elektronske pošte [email protected] ali nas pokličete na številko +386 40 675 275. Več o informacijah in pogojih poslovanja si lahko preberete spodaj.

Za vračilo izdelkov veljajo določila in pogoji iz Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo). Stroške vračila krijemo mi.

365-dnevna politika vračil

V primeru, da niste 100% zadovoljni z izdelkom, ga lahko vrnete v 356 dneh in prejeli boste vračilo celotne kupnine. Izdelke bomo brezplačno prevzeli v roku 10 delovnih dni od obvestila o vračilu, razen če se dogovorimo drugače.

Po preteku zakonsko predpisanega 14 dnevnega roka za vračilo, blago sprejmemo pod naslednjimi pogoji:

  • - Vrnjeni predmet mora biti v originalni, nepoškodovani embalaži, ki pa je lahko odprta (odlepljen zaščitni trak na škatli, če ste preverjali pohištvo).
  • - Vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen.
  • - Izdelek mora biti nepoškodovan.
  • - Etikete in zaščitne folije ne smejo biti odstranjene ali poškodovane. Izdelek mora biti uporaben. Opomba: to ne velja pri vračilu neskladnih izdelkov.
  • - Vrnjeno blago mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli.
  • - Blago ne sme biti predhodno uporabljeno.
  • - Vračilo izdelka zagotovimo iz mesta, dostopnega z našim dostavnim vozilom.

Zakon o varstvu potrošnikov http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO7054 (neuradno prečiščeno besedilo), ki se nanaša na vračilo izdelkov.

Postopek vračila

Za vračilo blaga v 365 dneh, vas prosimo, da nas kontaktirate preko elektonske pošte na [email protected] ali preko telefona na +386 40 675 275. Pripravite številko vašega naročila in točne nazive izdelkov, ki jih vračate. Lahko pa izpolnite spodnji obrazec za vračilo.

Vračilo kupnine

Kupnino bomo na vaš račun nakazali v enem delovnem dnevu po vračilu blaga.

24-mesečna garancija kakovosti

Vsi izdelki vključujejo 24-mesečno garancijo proizvajalca. Informacije o garanciji so navedene na naši spletni strani med lastnostmi izdelka in med pogoji na naši spletni strani. Priporočamo vam, da pred sestavljanjem dobro pregledate vse prejete izdelke.

Priporočamo vam, da pred sestavo pohištva, skrbno pregledate, da je izdelek brezhiben. Svetujemo vam tudi, da shranite originalno embalažo, saj je v primeru reklamacije potrebno predložiti informacije o modelu artikla (etikete na paketih).

Pogoji veljavnosti garancije:

  • - Pri montaži pohištva se kupec drži navodil za montažo.
  • - Izdelek je bil uporabljen za predvideni namen in vzdrževan v skladu s predpisanimi pravili vzdrževanja.
  • - Garancija velja za napake v kakovosti izdelkov, ki so nastale po krivdi proizvajalca in transporta s prevozom prodajalca.
  • - Garancija proizvajalca ne velja za naravno obrabo delov pohištva in pohištvenih tkanin.

Kupec ni upravičen do kritja garancije v teh primerih:

  • - Poškodba blaga je nastala po krivdi kupca.
  • - Pohištvo je poškodovano zaradi višje sile.
  • - Pohištvo je kupec predelal.

Prijava reklamacije in uveljavljanje garancije

Če v garancijskem roku opazite kakršnekoli napake na izdelku, nas kontaktirajte preko e-naslova [email protected] in priložite fotografijo ali drug vizualni material (video), iz katerega so napake na izdelku jasno razvidne. Zavezujemo se, da bomo proizvodne napake, ugotovljene v garancijskem roku, odpravili v 15-45 koledarskih dneh od datuma prijave reklamacije. Druga neskladja v količini ali kakovosti bomo popravili, dopolnili ali nadomestili na lastne stroške. Pomembno je izpostaviti, da garancija proizvajalca ne velja za naravno obrabo delov pohištva ali pohištvenih tkanin.

Če po nakupu izdelka ugotovite, da je izdelek neskladen, ga imate pravico vrniti v roku 30 dni od dneva dostave. V tem primeru vam nekvaliteten izdelek brezplačno zamenjamo za kakovostnega ali vam vrnemo denar. Vrnjeno blago prevzamemo v roku 10 delovnih dni.

Če s kakovostjo naših izdelkov ali prejetih storitev niste zadovoljni, stopite v stik z nami na [email protected]. Če odgovor na vaš pisni zahtevek ali pritožbo ni zadovoljiv, lahko vložite vlogo prek Evropske spletne platforme za reševanje sporov tukaj. Prosimo, da nas o tem ustrezno obvestite.

Obrazec za reklamacijo

  • Osebni podatki, navedeni v obrazcu, se morajo ujemati s podatki osebe, ki je oddala naročilo.

 

Številko naročila najdete v potrditvenem sporočilu, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila na naveden elektronski naslov.

Če je bil kos pohištva ali njegova embalaža poškodovana, prosimo priložite fotografijo, na kateri je vidna poškodba. Če manjka del pohištva, ga označite v navodilih za sestavo, kot je prikazano v tem primeru. Priložite tudi slike vseh označb na embalaži.
Opomba: največja velikost priponke ne sme presegati 25 mb.

To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in veljajo Googlovi splošni pogoji storitve ter Googlovi politika zasebnosti.

Pogosta vprašanja

Vračila in garancija

Ali ima pohištvo garancijo proizvajalca?

Vse pohištvo ima 24-mesečno garancijo, razen če proizvajalec ne zagotovi daljše garancije. Garancijska doba začne teči od dneva, ko pohištvo dostavimo.

Kam naj se obrnem in katere informacije naj posredujem v zvezi z napako na pohištvu?

Če ste prejeli pohištvo z napako, nam pošljite fotografije ali drugo vizualno gradivo (npr. video) na elektronski naslov [email protected]. Naš reklamacijski oddelek bo ocenil situacijo in vas kontaktiral z možnimi rešitvami.

Koliko časa moram čakati na garancijske dele?

Dobavni rok za garancijske dele običajno znaša od 15 do največ 45 koledarskih dni. Točen dobavni rok je odvisen od vsakega dobavitelja posebej.

Kaj pa, če želimo vrniti pohištvo?

Če želite pohištvo vrniti, nas o tem obvestite po e-pošti na [email protected] ali po telefonu na +386 40 675 275. Če želite pohištvo vrniti po pretečenem roku 14 dni za vračilo, je pomembno, da je le-to v originalni embalaži in nesestavljeno. Za prevzem pohištva bomo poskrbeli v roku 10 delovnih dni. Naslednji dan po prevzemu pohištva vam vrnemo denar na TRR, naveden v naročilu. Za več informacij o vračilu blaga obiščite to stran: https://www.pohistvo.si/garancija-in-vracilo-izdelkov.html.

Kaj pomeni 365-dnevna politika vračil?

365-dnevna politika vračil pomeni, da če niste 100 % zadovoljni s svojim visokokakovostnim izdelkom, ga lahko vrnete v 365 koledarskih dneh. Vrnjeno pohištvo mora biti v originalni embalaži in nesestavljeno. Več informacij o pogojih vračila najdete tukaj: https://www.pohistvo.si/garancija-in-vracilo-izdelkov.html.